reklama

Básničky

Nakoniec som sa rozhodla písať zbierku mojich básničiek o láske i zaujímavé citáty, či mottá. Túto zbierku som si písala už od svojich 14 rokov a verím, že teraz sa niekomu na určite niečo z nej zíde. Veď každý z nás bol, je alebo túži byť zaľúbený. Tak prečo svoje city nevyjadriť aj krátkou sms, básničkou, odkazom, či e-mailom? :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

1. Láska je bolesť, ale trpieť za toho koho milujeme je krásne.

2. Si všetko, čo chcem, o čom snívam, to čo potrebujem, to čo mi chýba, všetko čo mám, všetko čo zbožňujem, to čo si cením, to čo milujem.

3. Keď príde ten deň a vhodná doba, keď bude svietiť mesiac a ligotať sa voda, vtedy ti pošepkám tie najkrajšie slová : Ľúbim Ťa, Láska moja!

4. Si moje všetko a môj svet, nikoho lepšieho na ňom niet. Hrozne ťa milujem a rada ťa mám, aj modré z neba ja tebe dám. Vždy, keď pusinku od teba dostanem, normálne od šťastia odpadnem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

5. Chcem s tebou splaviť rieku nežností, chcem prežiť noc plnú nežností, počuť a cítiť tvoje chvenie ... Nemám ťa však pri sebe, a to je na zbláznenie.

6. Neverím na lásku a predsa ľúbim. Neverím na sľuby, no jedno ti sľúbim, nech bude naša cesta akákoľvek ťažká, vždy bude pri tebe MOJA LÁSKA.

7. Nikdy si našu lásku nedám vziať, pri sebe navždy chcem ťa mať. Chcem s tebou plakať i sa smiať. Chcem sa s tebou rozprávať i ráno vstať. V dobrom i v zlom navždy pri tebe stáť...

8. Nemôžem spať, musím myslieť, myslieť na tvoje krásne očká, do ktorých sa túžim pozrieť. Pozerať do nich celú noc, vnímať s tebou prítomnosť. Cítiť tvoje sladké pery, počúvať tvoj krásny hlas. Prepáč, ak ťa budím, ale musela som ti to proste napísať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

9. Veľmi mi chýbaš, tomu ver, vyčítal to anjel z mojich pier. Tíško mi povedal, že aj ja tebe. Povedz, že neklamal, inak má po chlebe...

10. Teším sa na teba ako Somálec na chleba. Poteší ma tvoja pusa ako liter vodky Rusa. Keď ťa zbadám, moje srdce zaplesá ako Tarzan, keď sa vráti do lesa.

11. Pre pár chvíľ nádherných, pre pár pohľadov zasnených. Pre pár dotykov vášnivých, pre pár bozkov túžobných. Pre pár tých chvíľ s tebou nádherných, zomriem aj v bránach pekelných.

12. Potok lásky tajne vo mne pramenil. Si princom, čo dievča bozkom na ženu premenil. Si moja láska, môj celý svet, si môj jediný, lepšieho pre mňa veru niet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

13. Chýbaš mi ráno, chýbaš mi v noci. Keď tu nie si, mám hlúpy pocit. Chcem ťa tu mať a chcem ťa ľúbiť. Celý svet ti pritom chcem sľúbiť. Nemusíš sa báť, ja svoj sľub dodržím a v každom probléme s tebou vydržím.

14. Ľúbim ťa ako ruža pôdu. Potrebujem ťa ako človek vodu. Milujem ťa vášnivo a pritom tak bláznivo. Ľúbim ťa ako nik, ty môj sladký miláčik.

15. Ponad hory, ponad lúčky, posielam ti nežné cmučky. Ak ich pustíš pod tričko, rozpália ti telíčko. Vnímam už len máličko. Dobrú nocku zlatíčko.

16. S tebou sa chcem prebudiť a chodiť spávať, len na tvoje pery bozky dávať. Ty si moja nádej, ty si môj sen, s tebou chcem prežiť každučký deň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

17. Ak sa ma bojíš, volaj 158. Ak ťa bolí, že nie som s tebou, volaj 155. Ak ťa oblieva horúčava, keď na mňa myslíš, volaj 150. Ak ti ale veľmi chýbam, volaj len a len mne.

18. Nemôžem ti sľúbiť, že život bude vždy jednoduchý, ale môžem ti sľúbiť, že budeš mať vždy niekoho pri sebe, komu na tebe záleží...MŇA

19. Tak ako riadky bez písmen, tak ako zatúlaný sen. Tak ako túžba zlomená, tak ako láska bez mena. Tak ako mraky bez neba, tak sa cítim ja bez teba.

20. Na 40% sa mi páčiš. Na 50% ťa mám rada. Na 60% ťa chcem. Na 70% ťa milujem. Na 80% chcem s tebou chodiť. Na 90% chcem s tebou spať. Na 100% si z teba strieľam.

Eva Vidová

Eva Vidová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Evka, som študentkou hospodárskej informatiky na Fakulte elektrotechniky a informatiky Technickej univerzity v Košiciach.Bývam v krásnom malom mestečku Spišská Belá. Mám rada šport, najmä cyklistiku a stolný tenis, zábavu, hudbu, rada chodím na prechádzky s priateľom. Ak by vás niečo o mne ešte zaujímalo, stačí mi napísať e-mail. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu